Palvelut

Vaikuttavaa liikettä ratsastajalle -yksilöterapiapaketti

Onko sinulla vaikeuksia pitää molemmilla käsillä samanlaista tuntumaa ohjista? Onko toisen pohkeen käyttö jäykempää kuin toisen? Onko sinun vaikeampi kääntää hevosta toiseen suuntaan tai hankalampi nostaa toisen puolen laukka?

Näihin haasteisiin pureudumme Vaikuttavaa liikettä ratsastajalle -fysioterapiapaketissa. Paketin alkukartoituksessa analysoimme istuntaasi videoinnin avulla ratsain ja käymme suullisesti läpi toiveesi ja tavoitteesi sekä havainnoimme kehosi käyttöä ilman hevosta. Alkukartoituksen perusteella saat sinulle kohdennetut kotiharjoitteet. Kontrollitapaamisilla seuraamme harjoittelun etenemistä ja muokkaamme harjoitteita nousujohteisesti. Lisäksi saat paketin ajaksi käyttöösi etätuen.

Kysy rohkeasti tarpeisiisi räätälöityä pakettia!

Vaikuttavaa liikettä ratsastajan polvikipuun -yksilöfysioterapiapaketti

Kärsitkö ajoittaisesta tai jatkuvasta polven/polvien kipuilusta? Häiritsevätkö kivut ratsastusta? Niiden ei tarvitse häiritä! Tämä fysioterapiapaketti hyödyntää uusimman tiedon ratsastajan polvikivun hoidossa.

Ensimmäisellä tapaamisella kartoitamme alaraajojesi toimintaa ja kerrot polvikivun asettamista haasteista, minkä perusteella muokkaamme tutkitusti ratsastajan polvikipua parantavat harjoitteet sinulle sopiviksi. Seurantatapaamisilla varmistamme harjoittelun etenemisen ja muokkaamme tarvittaessa harjoitteita. Saat paketin ajaksi käyttöösi etätuen.

Lisäksi hevoselle ja ratsastajalle mm.

• manuaaliset käsittelyt käyttäen erilaisia pehmytkudoskäsittely- ja mobilisaatotekniikoita
  • kinesioteippaus
  • TENS